Donnerstag, 6. Februar 2014

Mama ....

 Oder wie sagt ihr euren Mama's ? Muetti ... oder den Namen ? Mom ? Mameli ? Mutsch ?
Also ich sage Mami... und manchmal auch einfach ihren Namen...kommt aber auf meine Situation an. Meine Mama ist die Beste... das hört man meistens. Ist natürlich auch am schönsten... Meine, wenn sie es sehen könnte...dann würde sie mir glaub an den Hals springen...das sie ihr auf dem Blog erscheint.. zum Glück weiss sie es nicht! Ja jetzt kommen ganz bestimmt diese Sätze...ach wie du ihr ähnelst ..abgeschnitten die Mama ! Ja wenn man 20 ist hört man das nicht gern... wenn man älter wird....ja dann fragt man sich viele Sachen. Meine Kindheitserinnerungen sind in der Mehrheit schön gewesen...es gab auch die einten und anderen unschönen Momente. Aber an eines erinnere ich mich immer gerne... die Lachanfälle in Treppenhäuser... wenn wir fort waren..und langsam Müde waren mussten wir immer giggele und keiner wusste garn nicht so genau weshalb. Und wir fast nicht mehr hoch kamen Dann Tee trinken nach der Schule .. mit der Mama....das war gemütlich...oder auch mal Seich quatschen.... oder den Satz... cha mehrs ässe ? Wetsch nid no es Stück ? Rum mol dis Zimmer uf! Mach doch mol ! MUSIG lieslig ! Das isch viel z luut ! Oder eifach mit dem Amos i Wald go spaziere..... es hät mi jo mängisch a gurket nach de Schuel mit dem Hund go laufe.... aber immer im Wald... be ech nacheter vollkomme beruhigt hei cho. S Beste isch halt gsieh das mis Mami für mi da isch gsieh! Ech be es Chend gseh wo eis brucht hät. Spöter isch es aber au gut gsieh ha ech mi Wäg gfunde.... au s' tanze hät zo mim Wäg ghört. Und en Männerjob glärnt.  Ja im Läbe macht me Fehler und us Fehler lernt me. Das bringt eim mängisch  witter als wemmer immer alles cha.
So mit em Alter lernt mehr immer meh de zue  ond fände mi döf au i jedem Alter no öppis neus lärne! Also weiss jetzt nid grad werum ech euch das alles due verzelle ...aber es hät mi für en Moment grad i mini Chindheit zrug verschlage...ond mängisch isch das no ganz schön... me verstad au  so wieder sini eigete Chind besser. Tschou zäme ..hanna


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen